Markt

(advertorials)

 

< vorig product
11 December 2017

Patiënttevredenheidsonderzoek: Quench wordt goed gewaardeerd


ThickenUp Quench

Afgelopen zomer is een nieuw product van Nestlé Health Science geïntroduceerd: ThickenUp Quench.
Quench is een gearomatiseerd instant poeder met citroensmaak om toe te voegen aan verdikte dranken voor patiënten met dysfagie.
Quench verdikt niet maar geeft een verfrissende twist aan o.a. verdikt water, thee, vruchtensap of zuivel. Patiënten worden door de verfrissende twist (friszuur, verkoeling, tinteling) uitgedaagd om meer te drinken. Daarbij draagt Quench bij aan de broodnodige variatie en verfrissende beleving voor deze patiëntpopulatie. Na de introductie van Quench hebben 43 dysfagiepatiënten een vragenlijst ingevuld. Zij hebben de drank op verschillende tijden en met verschillende temperaturen geprobeerd. In totaal werd Quench 171 keer aan de patiënten geserveerd.

Uit het onderzoek blijkt dat:

  • De meeste deelnemers de drank lekker of zelfs superlekker vinden.
  • Bijna driekwart van de deelnemers Quench vaker wil gebruiken.
  • De deelnemers de drank het liefste koud drinken. Deelnemers die de drank eerst op kamertemperatuur of warm hadden gedronken, kozen daarna voor de koude variant.
  • Meer dan de helft van de deelnemers een prettige tinteling ervaart.
  • De deelnemers Quench omschrijven als: lekker, verfrissend en ondersteunend bij het drinken van dranken (in tegenstelling tot bijvoorbeeld gewoon water).

 

 


Geen reacties

Voeg reactie toe (alleen diëtisten en gezondheidsprofessionals)

*

* - verplicht veld

*
*
*
*
 
 
 
 
 
 

NieuwsvoorDietisen.nl maakt gebruik van cookies. Meer informatie Sluiten